Als werkgever zekerheid bieden in onzekere tijden.
Hoe doe je dat tijdens corona?
In de afgelopen maanden is ons leven op de schop gegooid. Thuiswerken, blijven communiceren met je werknemers, nieuwe kandidaten werven op afstand. In tijden van crisis is het niet de vraag wanneer je jezelf als werkgever gaat aanpassen, maar op welke manier. In deze whitepaper deelt typ praktische tips en adviezen, zodat jij zekerheid kunt blijven bieden.
Waarom moet je deze whitepaper lezen:
- Kansen voor werk binnen de 1,5 meter-economie
- Een vast contract in tijden van corona? Juist nu!
- Leo Lans, van Securify, over werven in crisistijd
- Inzetten op menselijk kapitaal blijkt onvermijdelijk

Onderwerpen die aan bod komen in de whitepaper:
- Kansen voor werk binnen de 1,5 meter-economie
- Een vast contract in tijden van corona? Juist nu!
- Leo Lans, van Securify, over werven in crisistijd
- Inzetten op menselijk kapitaal blijkt onvermijdelijk
Vul onderstaande gegevens in en
ontvang de gratis whitepaper in je mail.
ontvang de gratis whitepaper in je mail.
Dit lees je in de whitepaper:
Monica de Jonghe, Directeur bij het Verbond voor Belgische Ondernemingen vertelt: “We constateren dat bedrijven tijdens corona de rug rechten, velen de intentie hebben te blijven werven en maximaal focussen op inzetbaarheid en flexibiliteit.”
Volgens VNO-NCW ziet ruim 70 procent van de branchedirecteuren kansen voor de 1,5 meter-economie. Wat kun je als werkgever nu al doen om werknemers klaar te maken voor deze economie?
Leo Lans, Sales Director bij Securify, vertelt ons hoe zij zich binnen één week hebben aangepast aan het thuiswerken. In crisistijd blijven zij juist zoeken naar nieuwe medewerkers. Want waar groei is, zijn deze talenten juist hard nodig; crisis of niet.
‘De huidige wereldeconomie leunt op menselijk kapitaal’ – al eerder labelden investeerders en economen 2020 tot het tijdperk van het menselijk kapitaal. Laat de coronacrisis zien dat we inderdaad niet zonder dit kapitaal kunnen?
Uit onderzoek van het Ministerie van SZW blijkt dat gemotiveerde werknemers een positief effect hebben op verzuim én de klanttevredenheid. In tijden van crisis een win-winsituatie. Hoe houd jij medewerkers gemotiveerd?
Amerikaans onderzoeksbureau Gallup stelt vast dat ontwikkeling een enorme impact heeft op werknemers. Wanneer een organisatie hierin blijft investeren, levert dit uiteindelijk 11% meer winst op. Dus crisis of niet, blijf investeren in jouw werknemers!

Tips van Fred
Fred: “Ik hoop dat mijn tips op pagina 12 niet alleen zorgen voor extra motivatie bij jouw medewerkers, maar ook voor nieuwe energie en ideeën. Tijdens het thuiswerken blijft hun (en daardoor ook jouw) succes afhankelijk van deze twee factoren!”



Een functie blijvend vervuld voor een vast bedrag per maand?
Werving & selectie, maar dan anders:
- Samenwerken op abonnementsbasis
- Gegarandeerde functievervulling
- Doorlopend contact tot 3 jaar na plaatsing
- Maandelijks betalen in plaats van eenmalig een hoge fee